יום רביעי, 27 באפריל 2011

אוטופיה- פארק הסחלבים‏

המקום עליו אני רוצה להמליץ הוא " אוטופיה- פארק הסחלבים". בפארק ‏גדלים אלפי סחלבים, צמחים טורפים וצמחים טרופיים. יש בו גם סוגים ‏שונים של חיות ובעלי כנף, כשחלק מהם מותר ללטף. בפארק יש גם ‏אטרקציות רבות לרווחתם של הילדים המטיילים במקום.‏
הפארק נמצא בקיבוץ בחן שבשרון ליד בת חפר ויש אליו דרכי גישה ‏רבות בתחבורה הציבורית כך שגם משפחות ללא רכב יכולות לבקר ‏בפארק.‏
בפארק גדלים עשרות זנים של סחלבים, חלקם נדירים מאוד.‏
במהלך הסיור ניתן לטייל גם בין מפלי מים, גן פרפרים וברכות דגים ‏וללמוד על עולמם של הצמחים השונים.‏
בפארק טמפרטורה אחידה בכל עונות השנה ולכן יש כל הזמן פריחה של ‏הצמחים וניתן לבקר בפארק בכל חודשי השנה.‏
בנוסף ניתן ליהנות ממסעדות טעימות וחנויות בהן ניתן לקנות מתנות ‏מהפארק.‏
במקום המיוחד הזה מבקרים אנשים מכל העולם כי יש בו הרבה זנים ‏נדירים של צמחים. בנוסף יש בפארק משתלה ואז אפשר לקנות ‏סחלבים וכל מיני צמחים יפים הביתה.‏
מחיר הביקור בפארק מתאים לכל כיס ויש הרבה הנחות לקניית כרטיס ‏כך שכל אחד יכול לבקר בו.‏
ליצירת קשר ולפרטים נוספים: 09-8782191‏

http://www.utopiapark.co.il/

מומלץ לכולם!!! ‏

5 תגובות:

איתי כהן אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
איתי כהן אמר/ה...

אני ממש רוצה ללכת לזה המלצה יפה

king!!! אמר/ה...

המלצה יפה מאוד,
בכלל לא הכרתי את המקום ועכשיו אני ממש רוצה ללכת לשם!

שלו גרוספיש אמר/ה...

מריה כתבת המלצה יפה מאוד ובא לי גם ללכת לשם!!!!

reutd25 אמר/ה...

יפה מאוד מריה לדעתי ההמלצה שלך מאוד טובה אני רוצה ללכת לשם כי זה נישמע כיף