יום שבת, 20 בנובמבר 2010

ברוכים הבאים!! (מטרת הבלוג והנחיות)

הבלוג הוא המרחב האישי שלכם, המאפשר לכם לבטא את כישוריכם בכתיבה.
בבלוג תוכלו לפרסם רשומות בהן תמליצו על ספרים שקראתם ואהבתם ותוכלו להגיב להמלצות שכתבו חבריכם לכיתה.
באמצעות כתיבתכם בבלוג תוכלו לפתח את מיומנויות הקריאה והכתיבה, תחשפו לסוגות קריאה נוספות, תוכלו לשתף בידע האישי את חבריכם לכיתה וליצור למידת עמיתים.

תוכלו להיעזר במבנה לכתיבת המלצה:

פתיחה:
 אני ממליץ/ ה לקרוא את הספר:________ מאת: _______

תיאור קצר על הספר:

הספר מספר על.../ ספר זה מתאר...

ההמלצה שלי:

נימוק 1: כדאי לכם לקרוא כי...
נימוק 2: אני בטוח/ ה שתוכלו ליהנות מ....
נימוק 3: ניתן ללמוד מהספר על...

סיכום מעודד קריאה:
לאור הנימוקים/ הסיבות שציינתי אני ממליץ/ ה ובטוח/ ה שתיהנו מקריאת הספר ואף תודו לי על ההמלצה.
הספר מעניין/ מרתק/ מותח/ משעשע- רוץ/ י מהר לקרוא!!

תגובה 1:

king!!! אמר/ה...

כבר שנים לא קראתי ספר לא ניראלי יהיה לי מה לכוב פה חח ועוד משהו לגלות מי אני באמת בכיתה?