יום שבת, 11 בדצמבר 2010

המלצה לספר "ספר החוקים של אלי פינקל"/מג קאבוט.

המלצה לספר שנקרא:"ספר החוקים של אלי פינקל"
שאגב הקריאה לבנים בו אסורה ובנות אם תקנו אותו אתם תראו שכתוב בצד "הקריאה לבנים אסורה".

שם הספר:" ספר החוקים של אלי פינקל".

שם הכותבת:מג קאבוט.

שם המאיירת:( אין ציורים בסיפור).

אני אוהבת את ספר זה כי:הוא ספר שיש בו בעיה ויש בו מתח ולא אגלה לכם מה יש בסיפור אבל אני כן אכתוב תקציר לסיפור .

תקציר הסיפור:אלי אוהבת חוקים. אלי אוהבת אותם כי הם הופכים את החיים לקלים יותר.בגלל זה אלי אוהבת מדעים וחשבון כי את יודע הכל בעזרת החוקים אלי היא ילדה בת 11 שאוהבת להמציא חוקים משפחתה של אלי עוברת לבית חדש ואלי עושה הכל כדי שהם לא יעברו האם אתם רוצים לדעת את ההמשך אם כן אז תקנו אותו...♥ אם אתם אי פעם רוצים לא לעבור דירה ומשפחתחם כן בספר תגלו איך עושים זאת...♥:) ומי שיקרא את הספר תאמינו לי שהיא תחזור עליו שוב פעם ושוב פעם ותקוה מאוד שיצא עוד ספר של אלי פינקל

8 תגובות:

king!!! אמר/ה...

למה הקריאה לבנים אסורה ודבר שני באמת כתוב בספר בצד הקריאה לבנים אסורה?

king!!! אמר/ה...

ועוד משהו המלצה יפה אבל לפי דעתי חסרים טיפה דברים ותעני למה הקריאה לבנים אסורה ואני לא יגיד מי אני מהכיתה וגם תשם שלי בבלוג ניראלי לא הבנם חח

gil1212 אמר/ה...

מיכל איזה יפה אני חייבת ליקנות את הספר הזה נראה לי שהתוכן שלו ממש יפה!
אוהבת♥:גיל בנימין

reutd25 אמר/ה...

מיכל אהבתי ממש את ההמלצה שלך אבל גם ניראה לי שיש פרטים חסרים שלך: רעות דים :)

לוחם אמר/ה...

שקד אני יודע שקראתה לעצמך קינג וההמלצה יפה

לוחם אמר/ה...

שקד אני יודע שקראתה לעצמך קינג וההמלצה יפה

תומר בילר אמר/ה...

למה הקריאה לבנים אסורה

מיכל .ו. ט אמר/ה...

כי זה ענייני בנות וכתוב על הספר את זה, וגיל קנית את הספר כבר?