יום שלישי, 25 בינואר 2011

שם הספר:מנהרת הזמן 15 (מנהרת הזמן "הקרב על הסמל")
שם הסופרת : גלילה רון פדר עמית
כדאי לכם מאוד לקרוא את הספר כי הוא מספר על תקופות קדומות , מותח , מרתק , מעניין ומלמד
אני ממליץ לכם לקרוא את הספר: מנהרת הזמן 15 (מנהרת הזמן "הקרב על הסמל")
מאת: גלילה רון פדר עמית
את הספר ניתן למצוא בספרית בית מיכל
כדאי לכם מאוד לקרוא את הספר כי הוא מספר על תקופות קדומות , מותח , מרתק , מעניין ומלמד
והנה הוכחה לכך שהוא מרתק מעניין וכל מה שכתבתי מקודם הנה קטע מהסיפור:כל החילים
אנשי ה"הגנה".שיתיצבו למסדר התשלומים יקבלו את הסמל, אנחנו, שישים ושישה אנשי בית"ר ואצ"ל
ועוד שלושה אנשי "הגנה" סך הכל שישים ותשעה חילים,מתכונים להחרים את הסמל.
יהיה מה שיהיה נקבל עונש חמור ככל שיהיה - לא נענוד את הסמל הזה!.
טוב ואת השאר אני לא אגלה לכם.
אני חושב שהסיפור הוא סיפור מעולה.
ובקיצור מאוד כדאי לכם לקרוא אותו.

2 תגובות:

איתי כהן אמר/ה...

אביב אני חושב שזו המלצה טובה אני קראתי את מנהרת הזמן 16 וגם זה היה טוב






איתי

תומר בילר אמר/ה...

גם אני חושב שזה טוב