יום שבת, 8 בינואר 2011

טיטוף- החבר'ה שלי/שם המחבר:אורי פינק שם המאייר:דורית דליות


זהו ספר שמסופר כמו קומיקס, עם הרבה תמונות ובועות דיבור מעל כל אחד מהדמויות.

הדמות הראשית בסיפור היא טיטוף הילד שמאויב בילדה מהכיתה שקוראים לה "נדיה" ובמהלך כל הסיפור הוא מנסה לעשות הכל בכדי שנדיה תאהב אותו.

כל החבר'ה שלו מהכיתה יודעים שהוא מאוהב בה ועוזרים לו לשכנע אותו שתאהב אותו גם.

נדיה לא אוהבת את טיטוף כי הוא כל הזמן מציק לה ולאורך כל הסיפור היא לא מפסיקה לריב איתו, עד שפעם אחת היא נישקה אותו.

אני מאוד ממליצה על הספר הזה כי:

1. זה ספר מלא בחוויות מצחיקות של חבר'ה מהכיתה

2. הספר כתוב בצורת בועות דיבור מעל כל תמונה וזה מעניין

3. הספר מאוד קליל ולא משעמם...

תקראו ותהנו!!!

3 תגובות:

reutd25 אמר/ה...

ההמלצה מאוד יפה אני אקנה את הספר
שלך רעות

jj אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
jj אמר/ה...

ההמלצה הזאת מאוד מאוד יפה אני כבר מבקשת שיקנו לי את הספר חחחחח...
תהל.