יום ראשון, 2 בינואר 2011

שם הספר:מנהרת הזמן 7 (מנהרת הזמן פלוגת האש)
שם הסופרת:גלילה רון פדר עמית
שם ההוצאה:מודן
שנת ההוצאה:1999
כדאי לכם מאוד לקרוא את הספר כי הוא מאוד מותח.
קראתי את הספר:מנהרת הזמן 7 (מנהרת הזמן פלוגת האש)
מאת:גלילה רון פדר עמית.

את הספר אפשר למצוא בספרית "בית מיכל"
אני ממליץ לכם לקרוא את הספר כי הוא מותח, מלמד על התקופה שלפני הקמת המדינה (תקופת המאבק בכנופיות
הערביות) ומעניין מאוד!
והנה הוכחה (קטע מהסיפור) :
"איפה אנחנו?שרון לחשה.
"אין לי מושג" אמרתי. הסתובבתי לאחור והיבטתי לעבר הבתים שהיו במרחק לא רב מהמקום שבו עמדנו.
"אבל יש לי תחושה שלא היגענו לתקופה של דוד המלך".
"איך אתה יודע"? היא התקרבה אלי.
טוב ואת השאר אני לא אגלה לכם.
אני חושב שהספר הזה מעולה.
כדאי לכם מאוד לקרוא אותו .

תגובה 1:

king!!! אמר/ה...

אביב,המלצה יפה ומסודרת ולפי דעתי יש בה את כל מה שצריך
המשך כך!
נראה לי שאקרא את הספר אבל רק אם יהיה לי זמן פנוי