יום שני, 10 בינואר 2011

המלצה לספר:שקשוקה נעלמת.

המלצה לספר:שקשוקה נעלמת
כתבה ואירה:ג'אן פרינל
יום אחד שקשוקה נעלמה.
יולי חשבה שדותן לקח אותה.
סבתא של אפק שמעה שמנפצים את החלון.
סבתא של אפק חשבה שאלו גנבים
אבל אלו היו דותן ודוקי.
הם ניפצו את החלון של יולי.
שיולי חשבה תמיד על שקשוקה.
היה לה קר.
ואחרי בה"ס.
בצהרים היא ציירה את שקשוקה.
אבל היא לא הבינה?
עם יש פס.
איך שמים את הכתם.
גם היא שכחה מה הכתם של האוזן.
ולבסוף היא מצאה את שקשוקה .
אצל אביב.
ואז יולי היסתכלה על האוזן של שקשוקה.
והיא הבינה שהאוזן שלה בצבע.אפור-וכחול.
ויולי שמחה מאוד.

7 תגובות:

שחר שער אמר/ה...

ממני שחר .ש.

gil1212 אמר/ה...

אני קראתי ומאוד נהנתי ממני:גיל בנימין

שלו גרוספיש אמר/ה...

אני יקנה את הספר הזה הוא מעניין
ממני:שלו♥

reutd25 אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
reutd25 אמר/ה...

לי ניראה שאני אקנה את הספר הזה כי הוא ניראה מאוד מעניין

jj אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
jj אמר/ה...

המלצה יפה, אולי אני אקנה את הספר
ממני:תהל :)