יום שני, 14 בפברואר 2011

אורה הכפולה מאת אריך קסטנר


אנחנו ממליצות לכם על ההצגה אורה הכפולה כי זאת הצגה יפה,נחמדה,כפית ומעניינת.

מסופר על שתי ילדות אחת לי והשניה אורה.

לי הייתה בקיטנה ויום אחד באה ילדה בשם אורה שהיתה מאוד דומה ללי,לי התעצבנה כי יש ילדה שדומה לה בקיטנה .

לי לא דברה עם אורה ובלילה גם לא דיברה איתה אבל ראתה את אורה עצובה ושאלה מה קרה ואורה אמרה שהיא מתגעגעת לאמא שלה.

בבוקר לי ואורה קמו והתחילו לדבר לי אמרה לי יש רק אבא ואורה לי יש רק אמא אורה שואלת מה אבא שלך עושה לי אמרה אבא שלי מנצח במקלה ומה אמא שלך עושה שלי כותבת בעיתונים ולאחר דיבורים רבים גילו אורה ולי שהם בעצם אחיות

ושהם נקראו על שם אמא כי לאמא קוראים ליאורה והשמות של הבנות הם לי ואורה.

ואם אתם רוצים לשמוע עוד תיקראו את הספר או שתלכו להצגה.....


מגישות:עדי ונועם.כ.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זה דווקא ספר יפה, אני ממליצה לקרוא אותו!!!