יום ראשון, 13 בפברואר 2011

המלצה על ההצגה אורה הכפולה!


בהצגה מסופר על שתי ילדות ילדה אחת שקוראים לה לי והיא הגיעה לקיטנה שברמות ים שליד ים הרמות.
הגיע האוטובוס עם 20 הילדות החדשות שהגיעו לקיטנה.
והילדה ה-20 ניראתה לא בדיוק כמו לי רק עם צמות מתולתלות, לילדה החדשה קראו אורה.
לי מאוד התעצבנה על אורה!
עד שגם בעטה לה ברגל.
בסוף שתי הילדות שהיו כל כך דומות! השלימו.
בסוף גם גילו ש.....: הן נולדו באותו עיר ובאותו מקום, ולאחת אין אבא ( אורה ) ולשניה אין אמא ( לי ) ו..... הן תאומות של זוג ההורים שלהם ניפרדו לאחר לידתם של התאומות.
התאומות לי ואורה החליטו שכשתיגמר הקיטנה הן יחליפו ב....: מיזוודות ובתיקים ובעצמן!
לכל אחת היה פינקס שבו רשמו כשהיתחלפו ויראו את הוריהם החדשים ידעו מה לעשות.
ניגמרה הקיטנה והינה הילדות נוסעות כל אחת באוטובוס של השניה. ומנופפות אחת לשניה לשלום.
ושם כשהגיעו הבנות להוריהם החדשים שם כבר מתחיל סיפור חדש.....
אז:
אני לא אגלה לכם מה סוף הסיפור עצמו, תצטרכו ליקרוא את הסיפור ולדעת אית הסוף!


כתבה: רוני

אין תגובות: