יום חמישי, 10 בפברואר 2011

"אורה הכפולה"

מאת: אריך קסטנר
אייר: וולטר טרייר




המלצה
תקציר ההצגה:
ההצגה מספרת על ילדה בשם אורה המגיעה לקייטנה, ומגלה ששם יש ילדה

בשם לי אשר דומה לה שתי טיפות מים, בהתחלה לי כועסת על אורה משום
שיש להן אותו פרצוף, והחברות של לי מקניטות את אורה.
לי מבקשת מהחברות שלה להניח לאורה והחברות הולכות .

הן יושבות בצד ומדברות אחת עם השניה וכך נודע להן שהן נולדו באותה עיר.

באותו תאריך ואז הן מבינות שהן תאומות זהות.הן יושבות ומספרות אחת לשניה

על ההורים שלהן .מתברר שההורים שלהם שהתגרשו החליטו להפריד גם
ביניהן וכך לי גדלה עם אבא שלה ואורה גדלה עם אמא שלה.



הדמויות בהצגה:

אורה, לי, אמא, אבא, עמליה, המנהלת, דר',צלם,חנה....

אני חן: נהנתי מההצגה.
נועם ק.: מאוד נהנתי מההצגה, היא היתה מאוד מצחיקה.

מאת: חן אלמליח ונועם קאופר.

תגובה 1:

king!!! אמר/ה...

המלצה יפה וכל הכבוד לכם על ההשקעה