יום חמישי, 10 בפברואר 2011

המלצה על ההצגה: אורה הכפולה

תוכן ההצגה:‏
ההצגה מספרת על 2 ילדות ,לאחת אין אמא ולשנייה אין אבא שנפגשו בקייטנה.‏
הן היו מאוד -מאוד דומות והחליטו שכשתיגמר הקייטנה כל אחת תלך לבית של השנייה.ואז כשנגמרה הקייטנה עשו ‏כך.‏
בבית החדש כל אחת פגשה את ההורה שהיה חסר לה ואמרה:‏
‏"אני אורה" "אני לי"‏
ההורים שמחו מאוד ונישקו את הבנות.אחר-כך נפגשו כולם ביחד והתחברו למשפחה אחת גדולה. ‏

אני ממליצה ליראות את ההצגה כי היא מעניינת ,יש לה סוף שמח ויש נגינה יפה בפסנתר.‏


ממליצה וולקוב מריה.‏

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי מריה,
אני חושבת שההמלצה שלך לא מפורטת ביותר לפי העיקר של הסיפור\ ההצגה.
היית צריכה להוסיף יותר מה היתרחש ואיך קרו הדברים.
אמנם את לא חייבת ליכתוב את הסוף.
אני חושבת שקצת חסר בהמלצה הזאת.
אני מציעה לך להיעזר במה שדורית הביאה לנו להדביק במחברת שפה, את התבנית הסיפורית.
להמלצה.
או שאולי תחפשי באינטרנט את התבנית הסיפורית.
אני הייתי ממליצה להסתקל במחברת.




רוני.

אנונימי אמר/ה...

אההה ושחכתי לומר לך זאת עדיין המלצה מצויינת חחח




רוני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!