יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

המלצה על הספר מנהרת הזמן 6 (מבצע משה)

שם הספר:מנהרת הזמן מבצע משה (מנהרת הזמן 6).
שם הסופרת:גלילה רון פדר עמית.

את הספר אפשר להחליף בספרית "בית מיכל"

כדאי לכם מאוד לקרוא את הספר כי הוא מותח מאוד ומלמד על תקופות קודמות בהסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל בדרך של סיפור.
הנה קטע מהסיפור (והוא יראה לכם שהספר באמת מותח)
"עזבנו את בית הספר שלנו והיתחלנו לצעוד לעבר המערה שלנו.מפעם לפעם עצרנו
כדי להיות בטוחים שאף אחד לא עוקב אחרינו. אחר כך המשכנו. כשהתקרבנו אל המערה שוב עצרנו.
שרון צעדה לפני ואני חיכיתי. כמו שוטר שמחפה על שוטר אחר, חיפיתי עליה.
היא הזיזה את השיח שכיסה את פתח המערה וכמעט נכנסה, אך פתאום, במקום להיכנס צעקה בבהלה:"דן"
"מה קרה?" "... ואת השאר תאלצו לקרוא בספר.
אני חושב שהספר מאוד מותח ומעניין ולעולם הגיבורים לא משנים את ההתרחשויות בתקופה שאליה הם הגיעו.
אני ממליץ לכם לקרוא אותו ומקווה שתקראו את הספר.

4 תגובות:

king!!! אמר/ה...

אני חייב לקרא את הספר!!!!!!!!!!!!!☺☺☻☻וגם ההמלצה מאוד יפה ויש בה את כל הדברים שצריך

לוחם אמר/ה...

מי כתב את זה

לוחם אמר/ה...

חסר מי כתב

king!!! אמר/ה...

אני שקד אבלח אני יודע שאביב כתב את זה