יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

יומנו של חנון קיץ קטלני


יומנו של חנון

אני ממליץ לקרא את הספר יומנו של חנון -קיץ קטלני מאת ג'ף קיני.



הספר מספר על גרג והאחים שלו (מני ורודריק) והחבר שלו (ראולי).

הסיפור הוא יומן של ילד (הוא לא רצה שזה מה שיהיה כתוב, אמא שלו כתבה את זה).


כדאי לכם לקרא את הספר הזה כי הוא מצחיק, משעשע ויפה. אז רוצו מהר לאיזה חנות ספרים שבא לכם (נראה לי שנשארו הרבה עותקים).

אני קניתי את הספר ביום הראשון שהוציאו אותו, וגמרתי לקרא אותו ביום אחד או אפילו פחות מחצי יום, כי זה היה ספר יפה.

מקווה שתהנו מהספר
שקד





6 תגובות:

king!!! אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
king!!! אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
תומר בילר אמר/ה...

זה באמת יפה

king!!! אמר/ה...

תומר אתה לגמרי צודק אבל אתה בטוח שקראת גם את הרביעי (האחרון)מה שאני כתבתי עליו? כי לא הרבה יש להם את זה

תומר בילר אמר/ה...

כן קארתי

Jasmine Levi אמר/ה...

ספר מעולה, גם אני סיימתי לקרוא אותו מאוד מהר.
בסוף השבוע האחרון ראיתי את הסרטים לצפייה ישירה שמבוססים על הספר וכל כך נהנתי שאני חושבת לראות אותם שוב.