יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

המלצה על הספר בגלל פודינג שוקולד.

שם הספר:בגלל פודינג שוקולד.
שם הסופרת:מירה מאיר.
כדאי לכם לקרוא את הספר כי הוא ספר שקצת מלמד מה אפשר לעשות כשחולים
וגם איך אפשר להתנקם באמא.

את הספר ניתן למצוא בספרית כיתה ג1 שבביה"ס בן גוריון רחובות

אני ממליץ לקרוא את הספר כי הוא ספר שקל לקרוא והוא גם קצת מותח.
הנה הוכחה לכך שהוא קצת מותח:"אולי אמצא אניה על שפת הים והם יקחו אותי לעבוד אצלם
בתור נער סיפון. אני אנקה את הספינה ואצבע אותה זה מה שנערי-סיפון עושים לא?
ואחר כך האניה תרים עגן ותפליג, ואני איתה.
אפליג לארץ אחרת ארץ רחוקה".טוב ואת השאר (אם הוא עשה את זה או לא ועוד)
לא אגלה לכם.

תגובה 1:

king!!! אמר/ה...

אביב כל הכבוד המלןצה מעולה לפי דעתי ושמע אתה כותב המלצות הכי טוב שאפשר תלי עצות פליז(חח)סתם לא צריך אני כותב ניראלי מספיק טוב המלצה
ועוד משהו לכולם (אני הטוקבקיסט של הכיתה)למי שלא יודע מה זה טוקבקיסט אין לי כוח להסביר (חיוך מרושע)