יום רביעי, 29 בדצמבר 2010


אני ממליץ לקרוא את הספר:ארתור והמינימונים


מאת:לוק בסון.

הספר מספר על ילד ושמו ארתור.

ארתור חי עם סבתו לאחר שסבו נעלם ללא סיבה.

סבתו היתה חייבת כספים רבים לאדם נורא, והוא איים עליה לקחת את ביתה בתמורה לחוב.

ארתור מנסה למצוא את האוצר שסבו החביא, וכך הוא נגלה לעולם המינימונים,

כאשר הוא בעצמו קטן והופך למינימון.

אל תדאגו הסוף טוב...


כדאי לכם לקרוא ספר זה כי הוא מרתק, מותח וסוחף לעולם קסום, אחר ודימיוני.


בעקבות קריאת הספר, המשכתי לקרוא גם את הספר השני שנקרא: "ארתור והעיר האסורה" ואפילו הלכתי לראות את שלושת הסרטים בקולנוע.


לאור הסיבות שציינתי אני ממליץ לכם בחום לקרוא את הספר ואף לראות את הסרטים.

אני בטוח שתיהנו מקריאת הספר ואף תודו לי על ההמלצה.


הספר מעניין ומשעשע, אז... רוצו מהר לקרוא!!


ממליץ: איתי

5 תגובות:

king!!! אמר/ה...

המלצה יפה מאוד ולפי דעתי יש את כל הדברים הדרושים לכתיבת המלצה (אני שוב מזכיר לפי דעתי!!!!)אני חייב לקרא את הספר רק שאני מפוצץ בספרים מהיום הולדת ולא יהיה לי זמן לקרא את הספר בקרוב (לא שאני קורא את הספרים שיש לי מהיום הולדת ☺☺)תמשיך לכתוב המלצות יפות
ממני י***(לא אומר מה זה י***)(צחוק מרושע)

king!!! אמר/ה...

נ.ב מה זה המינימונים בספר מה הם?(כאילו הם גמדים או מה?)

איתי כהן אמר/ה...

שקד זה אתה?

king!!! אמר/ה...

איתי כן זה אני ותענה לי מי הם המינימונים? אין לי את הספר וזה מעניין אותי תענה!!!

Jasmine Levi אמר/ה...

המלצה מקסימה, הספרים נהדרים ואני גם מאוד אהבתי את הסרטים. אני חושבת שזה תמיד נחמד לראות סרט אחרי שקראנו את הספר ויש לנו רקע על מה שעתיד להתרחש בו.