יום שני, 13 בדצמבר 2010

אני ממליצה על הספר:"הרפתקה בשביל הקסמים"!

הכל מתחיל כשאורי וחבריו תופסים ארנב (ככה הם לפחות חושבים),
ומביאים אותו לחצר של רוני (כי אמא של רוני מרשה לו להביא חיות לחצר ושל אורי לא),
רוני מיסתכל על הארנב ורואה שפניו עצובות, הוא מרחם עליו.
פיתאום הארנב לוחש לרוני:"אני שפן, אני שפן!"
רוני שמע זאת אבל חשב שהוא מדמיין, ושוב שומע:"אני שפן!".
לבסוף, רוני גילה שהארנב הוא שפן והבין שהוא גם מדבר. וקרא לו שפני.
יום אחד הלכו רוני וחבריו לטיול, רוני יבל מכת שמש הם לא ראו אותו כי הוא היה אחריהם.
שפני והעדר שלו באו והיסתכלו על רוני, הם נתנו לו את שיקויי השפנים.

אבל מכאן מתחילה כל ההרפתקה, אז שלא יגמר, רוצו לחנויות הספרים וקנו את הספר!!!

אני אוהבת את הספר הזה מיפני ש....:
  1. זה ספר הרפתקאות ואני, מאוד מאוד מאוד מאוד אוהבת סיפרי הרפתקאות!!!
  2. ספר הרפתקאות זה ספר מעניין אם המון מתח!!!
  3. זה ספר מאוד מעניין!!!!!!!!!!!!!! :)
  4. זה ספר מותח!
אני מקווה שתיקראו את הספר הזה כי הוא מאוד מאוד מעניין!!!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שזה ספר מאוד מעניין
(גם לבנים וגם לבנות!! חח)
:) :) :) :) :) :) :)
תהנו מהקריאה!!!!!!!

reutd25 אמר/ה...

המלצה מאוד יפה אבל אני לא רואה את השם שלך: רעות דים

king!!! אמר/ה...

המלצה מאוד יפה ונשמע גם ספר מעניין כדאי לי לקנות אותו?אני חושב שכן, לא?תגידו לי אם כדאי לי לקנות את הספר

king!!! אמר/ה...

המלצה יפה אקנה את הספר
☺☺☻☻☺☺☻☻☺☺☻☻

לאה ליברמן אמר/ה...

שלום!
ההתלחה של ההמלצה יפה כתבת את התקציר של הספר בצורה ברורה. השלב הבא בהמלצה: נימוקים למה כדאי לקרוא את הספר ודוגמאות מהספר. כתבת ארבעה נימוקים אבל כולם אותו הדבר.
כל הכבוד על הניסיון לכתוב המלצה על פי מבנה ההמלצה.
לאה ליברמן