יום שני, 9 במאי 2011

המלצה למיני ישראל

שם המקום:
פארק מיני ישראל

מיקום:
בדרך לירושלים ליד לטרון - אפשר להגיע למקום עם רכב פרטי!
מידע על הפארק:
בפארק למעלה מ - 380 מודלים (דגמים) שנבחרו בקפידה בשל חשיבותם ההיסטורית הארכיטקטונית והלאומית ויחדיו הם חוברים לבבואה של החיים בישראל. רוב המודלים המוצגים בפארק נבנו בקני מידה של 1:25 כך שכל מטר במציאות הוא 4 ס"מ בפארק.

העונה המתאימה :
אביב וקיץ כי המקום תחת כיפת השמיים.


המלצה:
מומלץ מאוד להגיע למקום כי רואים את כל הארץ מצפון ועד דרום בקטן. ניתן לראות אתרים שלא היינו בהם במציאות וכן ללמוד על אתרים היסטוריים שמאפיינים מאוד את ארץ ישראל.

ולסיכום, אני מאוד נהניתי לראות את החרמון שבצפון, הכותל המערבי וכיפת הזהב בירושלים וגם את מגרש הכדורסל ומגרש הכדורגל (טדי), מכון ויצמן שברחובות, מצדה, אילת (מלון דן), תל אביב ויפו.
אם אתם רוצים לראות מקום ואי אפשר או אין זמן להגיע אליו - אז אפשר לראות אותו בקטן בפארק מיני ישראל.
אני טיילתי ב"כל הארץ" במשך שלוש שעות מהחרמון בצפון ועד אילת שבדרום.
ואם בסוף הסיור נשאר לכם עוד כוח, אז יש מתנפחים מגניבים לילדים, להוציא את טיפת המרץ האחרונה.
יש להגיע מצוידים בכסף!


כתב: איתי כהן כיתה ג1 בן גוריון, רחובות

5 תגובות:

מריה אמר/ה...

אני גם היתי במקום הזה ונהנתי מאוד!

king!!! אמר/ה...

איתי,
כל הכבוד על ההשקעה,
עכשיו כשקראתי את זה אני מת ללכת לשם

תומר בילר אמר/ה...

ההמלצה יפה מאוד

שלו גרוספיש אמר/ה...

גם אני הייתי שם עם משפחתי ונהננו מאוד.זה כיף להכיר את מדינת ישראל ביקור של יום אחד בלבד...

reutd25 אמר/ה...

אני הייתי במיני הולנד. ואני אגיד להורים שלי שייקחו אותי לשם