יום ראשון, 15 במאי 2011

טיול לקיבוץ מורן

בשבוע השלישי לחופשת הפסח טיילתי בקיבוץ מורן שם היה מקום פתוח עם פרחים פרפרים וצמחיה וציפורים היה רפת וחוות סוסים והיה מפה למקומות אחרים נסענו עם הדודים שלי ושחקנו משחקים בכדור בקלפים ואכלנו ארוחת צהריים ביום השני של הבילוי הלכנו לאכול ארוחת בוקר,לאחר מכן הלכנו לרפת וראינו איך חולבים פרות במכונות משוכללות ואז חזרנו לצימר ואכלנו ארוחת צהריים על האש עם המשפחה ובני המשפחה אחרי ארבע שעות ארזנו את חפצינו מהצימר הספנו לרכב ונסענו לחוות הסוסים אני שם רכבתי על סוג של סוס שהוא חצי פוני חצי סוס אני ועוד 10 בני משפחה שלי אני ממליצה על קיבוץ מורן מסיבה שהקיבוץ רחוק מהזיהום והרעש של מרכז הארץ השקט והשחטים הירוקים של הקיבוץ אין במרכז הארץ ובדרומה כל אזור ירוק מקום נהדר ויפייפה

שם:שחף סטמקר
כיתה:ג1

3 תגובות:

אופיר שומרון ג'1 אמר/ה...

המלצה הטיוליפה

gil1212 אמר/ה...

"מטורפת עלייךך" חח... :) המלצה מעלפת ויפה הכל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥

אנונימי אמר/ה...

מאוד נהנתתי לקרוא את ההמלצה עשית את זה יפה שחף!