יום שלישי, 17 במאי 2011

המלצה על אתר החרמון











אתר החרמון הוא אתר הסקי היחיד בישראל הממוקם על השלוחות הדרומיות של הר החרמון.


האתר עצמו פתוח כל השנה במשך החורף כאשר תנאי מזג האוויר נוחים,ניתן לגלוש באתר באופן עצמאי,באמצאות מזחלות שלג ו/או במגלשות הרים.


בעונת הקיץ ניתן לבקר במקום ולהשתתף בתצפיות ובסיורי טבע,כולל שימוש במסוע המבקרים.





לרשות הקהל רכבל מבקרים ומזחלות הרים .בתקופת השלגים יש מתחם מיוחד לילדים,שם הם יכולים לגלוש על מזחלות פלסטיק.





שעות פעילות:ימים ראשון עד שבת בין השעות 08:00-16:00.





מחיר:כניסה:מבוגר-42 שקלים,ילד(גילאים 3-12)-35 שקלים,רכבל:מבוגר-40 שקלים, ילד-35 שקלים.





איך להגיע:עולים על כביש החוף ופונים במחלף זיכון יעקוב עד יקנעם. ביציאה מיקנעם פונים ימינה לצומת אלונים,שם פונים ימינה לכביש מספר 75. ברמזור השני פונים שמאלה לכיוון צומת הסוללים, שם יש לפנות שמאלה ומיד ימינה בכביש מספר 77 עד צומת גולני.בצומת פונים שמאלה לכביש מספר 65 עד צומת נחל עמוד.בצומת זו פונים ימינה לכיוון קריית שמונה עד צומת עמיעד.בצומת פונים שמאלה לכביש מספר 90 עד היציאה של קריית שמונה ומשם פונים ימינה לכיוון כיבוץ הגושרים. בכביש מספר 99 עוברים את הבניאס. לאחר מכן פונים שמאלה בגשר לכיוון נווה עטיב בכביש מספר 988 עד הכניסה של מגדל שאמס ,שם פונים שמאלה לחרמון בכביש מספר 98.





דעתי על המקום:


במקום מאוד כיף, במיוחד בחורף כי הפעילויות שם מהנות לילדים ולמבוגרים : אפשר לבנות בובות שלג, לזרוק כדורי שלג אחד על השני, לעלות גבוה באמצעות הרכבל, לגלוש במזחלות שלג ועוד.


מומלץ להצטייד בבגדים חמים, מגפיים ובעיקר כפפות .

'

4 תגובות:

משחקים ברשת אמר/ה...

יש לך בלוג מצויין

אנונימי אמר/ה...

זה כימעט מצוין רפאל נומדר ג1 ניב

אנונימי אמר/ה...

יכחאכוועטכגאכגכעיאקןכטגחבכייגרגטככרוכדגגחאכטכטעכקחטעטגבאע'טקגאדעעדעגיכדגירקגגגכאקכנכיכגחויגייככעיכטערעיכטייייייייוכןעורטראטעטירטראטטוטוטעטאטאטוטחיאטאטאטארא6רק34353435רכר54רעד5געעדודגחגיעכיכטיכיכחחכעיכייחארואעאטוטוטוק4אעירטוייחו54ר3576

מלונות בים המלח 5 כוכבים אמר/ה...

אהבתי. הגעתי לכאן שחיפשתי לגבי שילוב של קטגוריה בתפריט ראשי של העמודים. אמנם פתרון לזה לא מצאתי כאן אבל בהחלט מצאתי מספר דברים מעניינים.