יום שלישי, 10 במאי 2011

המלצה על טיול למערת אצבע

מערת אצבע שוכנת בתוך יער, על אחד ההרים המשקיפים על נחל אורן.
נחל אורן הוא חלק מפארק הכרמל ליד חיפה. דרכי הגישה אל המקום הן: לנסוע במכונית בכביש 4 לכיוון חיפה ולפנות
ימינה לכוון קיבוץ בית אורן. חונים בחניון שנמצא מיד בכניסה לפארק הכרמל. ומשם עולים בכביש המסומן לכיוון
המערה . השביל עובר בתוך יער עד למערה.
הפעילויות במקום הן: הליכה למערה בשביל ששוכן בתוך יער והליכה בתוך המערה.
העונות המתאימות לביקור במערה הן: האביב ותחילת הקיץ.
לא צריך ליצור קשר עם המקום או להזמין מקומות אפשר להגיע מתי שרוצים.
אין נגישות לנכים במקום.
למערה יש שלושה חלקים והיא מאוד גדולה לכן רצוי להביא פנס.
במקום יש תצפית יפה על כל אזור הכרמל, שנשרף בחלקו, וגם על חוף הים.
למי שרוצה ניתן לעשות פיקניק בחניון ולצאת ממנו לסיורים נוספים בפארק בשבילים המסומנים.
המסלול אינו קשה ובדרך למערה יש פריחה יפה מאוד ונוף מרהיב. בסוף המסלול נמצאת המערה שמוסיפה עניין למסלול.

3 תגובות:

king!!! אמר/ה...

כל הכבוד על ההשקעה,המלצה מאוד יפה, המשך כך!
הלוואי ואני ילך לשם

תומר בילר אמר/ה...

ההמלצה יפה מאוד אני חיב ללכת לשם

מיכל ו.ט. אמר/ה...

ההמלצה יפה אני חייבת ללכת לשם אני אקבע עם ההורים שלי יש לי עוד הרבה טיולים לתכנן אותם כמעט כל מה שהילדים כתבו.