יום שבת, 14 במאי 2011

המלצה על מקום בילוי\מיכל וקסלר טל




שם המקום:מיני ישראל http://www.minisrael.co.il/




איך מגיעים: האתר שוכן בעמק איילון באמצע הדרך בין תל אביב לירושלים ובסמוך למנזר לטרון ואתר יד לשיריון. האתר נמצא סמוך לכביש מס' 3. פונים מערבה בצומת לטרון (500 מטר מהצומת).

במיני ישראל יש את כל הערים בישראל בקטן, ומוסיפים גםכל מיני דברים שיש בכל עיר.
יש דברים שאפשר ללחוץ עליהם לדוגמה: לראות משחק כדורגל ושמישהו מבקיע גול לשמוע קולות ניצחון, ואפשר ללחוץ על כפתור בירושלים ולראות אנשים מתפללים ליד הכותל ועוד...
הם מוסיפים גם בקיבוצים דברים שמתאימים לדוגמה רפת
בכל מקום מוסיפים בניינים קטנים ועוד...

אני הכי אהבתי שהיינו שם פעם אחת הביאו שלג אמיתי מהחרמון לדגם של החרמון.

המקום באמת נחמד, אני ממליצה ללכת לשם!!!


נ.ב. :אם אתם כבר שם אתם יכולים לבקר באנדרטת השיריון שנמצאת על צומת לטרון


כדי שתוכלו להשוות בין האתר האמיתי ובין הדגם, הנה תמונה של ככר רבין בתל אביב, מימין הככר האמיתית ומשמאל הדגם על עם עוד כמה בנינים בתל אביב











וזו תמונה של הגנים הבאהיים בחיפה, מימין הגנים האמיתיים ומשמאל הדגם.

















5 תגובות:

reutd25 אמר/ה...

המלצה מאוד יפה ופרטת הרבה ניראה לי שאני הילך לשם עם המשפחה

אופיר שומרון ג'1 אמר/ה...

המלצה יפה ומושקעת

אביב זייטק אמר/ה...

נשמע מקום יפה עוד לא ביקרתי בו אבל אשמח לבקר לדעתי ההמלצה טובה כי:יש את כל הקריטריונים,מצורפות תמונות

מיכל ו.ט. אמר/ה...

תודה לכולכם שהגבתם לי ,מקווה שתהנו בטיול

אנונימי אמר/ה...

המלצה יפה ומאוד משכנעת
גם אני ממליצה לכולם לבקר במיני ישראל
גם אני טיילתי עם משפחתי באתר זה
נ.ב
היה מאוד כייף...