יום רביעי, 11 במאי 2011

טיול במפעל קוקה קולה

אני ממליץ לבקר במפעל קוקה קולה.

המפעל נמצא ברחוב כהנמן 129, עיר בני ברק, הממוקם במרכז הארץ עם גישה נוחה

מאוד דרך כביש מהיר.

במפעל מופעל מרכז הדרכה העדכני וחדשני ביותר, תוך נוכחות גישה לנכים.

כדי לכם גם לבקר במפעל, אני ממליץ על חוויה בלתי נשכחת כי:

1. המקום מכיל משחקים ופעילויות הקשורים בלמידה על מפעל קוקה קולה.

2. לומדים על היסטוריה של משקה הקוקה קולה, שהומצא לפני 124 שנים על ידי הרוקח

ג'ון פמברטון מאטלנטה. בשנת 1886 המציא הרוקח סירופ שחור בשם "יין קוקה

צרפתי", שהיה אמור להקל על כאבי ראש. כאשר גילה שניתן למהול את המשקה מרווה

הוא החל להפיץ את הסירופ בכמויות מסחריות בבית המרקחת.

מלפני הרבה שנים נשאר שם קוקה קולה, שכתוב בכתב יד מיוחד.

3. לומדים על התפתחות המותג קוקה קולה, כך שהיום שותים את המשקה ב200 מדינות

בדיוק בטעם זהה בכל מקום. הנוסחה הסודית של המשקה היום יודעים רק 3 אנשים

בעולם.

4. לומדים על תחום מחזור בקבוקים וחומרי גלם ויצור חולצות, כובעים, תיקים ודברים

אחרים.




כתב: אריאל טרייגרמן
כיתה: ג1

5 תגובות:

תומר בילר אמר/ה...

ההמלצה יפה

מיכל ו.ט. אמר/ה...

אריאל ההמלצה שלך מאוד משכנעת 124 שנים כבר או-אה גם אני מאוד אוהבת קוקה קולה אבל לחשוב שרוקח המציא את זה זה מוזר כי רוקח מוכר תרופות ומייצר תרופות וקולה זה לא הכי בריא שיש וזה מזיק לשיניים אני באמת אמליץ לאמא שלי ללכת איתי לשם!!!1

שלו גרוספיש אמר/ה...

אריאל המקום נשמע מעניין ואני ומשפחתי מאוד אוהבים קוקה קולה, אז כדאי שנלך למקום כדי לראות איך מכינים אותה.

reutd25 אמר/ה...

מקם מעניין לדעתי ואני ומשפחתי אוהבים קולה ניראלי שנילך לשם

אביב זייטק אמר/ה...

נשמע מקום נחמד אע"פ ששמעתי מבן דודי ומשפחתו שרוב הזמן עובר על זה שהמפעל רק מפרסם את משקה ה"קוקה קולה" אבל בסך הכל ארצה לבוא לשם ולדעתי ההמלצה טובה כי היא מאוד מפורטת