יום ראשון, 15 במאי 2011

בילוי משפחתי בפסטי פארק

בחופשת הפסח נסענו כול המשפחה שלנו לבלות יום בפסטי פארק שבתל אביב בפסטי פארק ראינו מתנפחים ענקים בצורות שונות ועוד הרבה משפחות עים ילדים היגיעו לשם. כול הילדים ואנחנו רצנו לכיון המתנפחים טיפסנו עילהם וגלשנו. והיה מאוד כיף. ראינו גם את כוכבי ערוץ הילדים קובי מחט, רוני דואני, סבבה בנט ועודד פז. אנחנו אכלנו וקנינו גלידות לקינוח. המקום הוא גדול ויש בו דשא שאפשר לרוץ ולשחק ויש גם סככות שמגנות מפני השמש ולכן היה לנו נעים. העונות המתאימות לבקר בפארק הן באביב ובקיץ הלכנו לשם משע 10 עד שעה 4 ואני ממליצה לכם לבקר שם כי מובטחת לכם חוויה נפלאה. שם המקום פסטי פארק סוג המקום פארק שעשועים בילוי והנאה לכול המישפחה איזור המקום תל אביב דרכי גישה שני גדולים ורחבים תאור המקום מתנפחים בצורות שונות לפיעילות גופנית טיפוס וגלישה עליהם המיתנפחים הם צבעוניים ויפים בצורות טווס, מדרגות, ספינה, טרמפולינות. שני אומגות שעוברים מצד לצד. מיתנפחים גומי ממולא באויר. לדעתי המקום יפה וצבעוני והוא מושך את העין, ומסקרן לבוא להישתתף בחגיגות המיתנפחים כול הילדים משתתפים ביחד ואנחנו לומדים להסתדר וליפעמים לוותר, אם צריך. בשטח הפארק יש פינות ויצירה שילדים יכולים להישתתף וליבחור להם את היצירה המתאימה להם . צביעה, ציור, צביעת דמויות מגבס בצביעת גועש, חכה עים אקוריום לדוג דגים ומישמצליח לדוג דגים, זוכה בפרס. יש במקום גם חנויות של צעצועים אוכל, ממתקים, גלידות, שתיה, ועוד. רק חבל שאין גישה נוחה ומתאימה לנכים. סעו לתל אביב ותהנו מהפסטי פארק. ממליצה תמר יעקובוב.

2 תגובות:

מלונות בים המלח 5 כוכבים אמר/ה...

תודה ... בילוי משפחתי הוא אחד האתגרים הנדירים והחשובים בימינו אנו. כיום,הרבה משפחות לא מוצאת פנאי לבלות זמן איכותי אחד עם השני,בדרך כלל הבילוי מלווה בניידים ומסכים אחרים... לצערי !

טיסות לתאילנד אמר/ה...

בילוי משפחתי הוא אחד האתגרים הנדירים והחשובים בימינו אנו. כיום,הרבה משפחות לא מוצאת פנאי לבלות זמן איכותי אחד עם השני,בדרך כלל הבילוי מלווה בניידים ומסכים אחרים.