יום שבת, 14 במאי 2011

המלצה על שייט באתר "בריכת הקשתות" ברמלה



אני רוצה להמליץ לכם על שייט באתר היסטורי ויחודי בעיר רמלה שנבנה לפני 1,210 שנה ונקרא "בריכת הקשתות".



"בריכת הקשתות" הינה מאגר מים תת קרקעי גדול ומקורה שהמים בתוכה מתמלאים ממי הגשמים וחודרים אליה דרך הצריחים שיש בתקרה. אל הבריכה מגיעים בעזרת 80 מדרגות שיורדות מתחת לפני האדמה וזה קצת מפחיד לרדת בהן כי הירידה חדה מאוד, אבל בכל זאת זה כיף ומסקרן כי הבריכה מעט חשוכה.



בגלל המדרגות אין אפשרות לנכים להגיע לשייט בבריכה.



הכי יפה בבריכה זה צורת הקשתות המקומרות שיש בין העמודים ואפשר לשוט בין הקשתות עם סירות שייט קטנות לתוך החלל ההיסטורי של המקום ולהינות מחוויה מסתורית וקסומה שיש במקום.



אני אוהבת ללכת כמעט בכל יום שבת לשייט של חצי שעה בבריכת הקשתות, עם בני הדודים שלי כי בריכת הקשתות נמצאת ממש ליד הבית של סבא וסבתא שלי ברמלה, גם מחיר הכניסה הוא זול מאוד, רק 6 ש"ח לילד ו-8 ש"ח להורים.



כשאנחנו מסיימים לשוט אני ובני הדודים שלי משחקים ומשתוללים בדשא הפתוח מחוץ לבריכה.



כדאי לכם להביא את ההורים לרמלה, זו עיר מרכזית בארץ ונמצאת רק 20 דקות מרחובות.



בריכת הקשתות נמצאת ברחוב ההגנה, ויש חניה והתשלום כניסה לא גבוה.



אורך הבילוי קצר ומהנה.



בריכת הקשתות לא פתוחה בימים גשומים.



ממני שלו גרוספיש

3 תגובות:

reutd25 אמר/ה...

ניראה כיף לשות בנהר אבל המקום ניראה מפחיד

אביב זייטק אמר/ה...

המלצה טובה מאוד(לדעתי) הייתי שם וזה באמת מקום יפה

שיר אמר/ה...

זה מזה כיף הייתי שם והיה מזה כיף